کارخانه های لوله گالوانیزه ایران

کارخانه های لوله گالوانیزه ایران

دیدیم با چه ماهرانه‌ای و با استفاده از فن‌آوری‌های پیشرفته، کارخانجات معتبر در ایران، لوله گالوانیزه با کیفیت برتر و اندازه‌های متنوع تولید می‌کنند. این لوله‌ها بخاطر مقاومتی که در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارند، جای خود را در بسیاری از پروژه‌های ساختمانی باز کرده‌اند و در برآورد کلی هزینه‌های پروژه‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

در ایران، چندین کارخانه معروف و با سابقه وجود دارد که در تولید لوله‌های گالوانیزه تخصص دارند. برای نمونه:

کارخانه نورد و لوله سمنان: این مجتمع صنعتی با سابقه بیش از ۲۰ سال، بر روی یک زمین به مساحت ۳۰ هزار متر مربع، لوله‌های گالوانیزه مرغوبی تولید می‌کند. حدود ۲۰۰ نیروی کار فعال، در سه شیفت کاری، توانسته‌اند ظرفیت تولیدی حدود ۳۰۰ هزار تن در سال را در این کارخانه رقم بزنند. اندازه‌های لوله‌های تولیدی در این مجتمع بین ۱/۲ تا ۱۰ اینچ متغیر است.

کارخانه لوله ساوه: این کارخانه یکی از تولیدکنندگان برجسته لوله‌های گالوانیزه است. لوله‌های تولیدی در این کارخانه شامل لوله گالوانیزه برق، سبک و سنگین می‌شود. هر کدام از این لوله‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند و در موقعیت‌های متفاوتی استفاده می‌شوند. لوله‌های گالوانیزه برق برای جلوگیری از خوردگی با گالوانیزه کردن سطح داخلی و خارجی آن‌ها تولید می‌شوند. لوله‌های گالوانیزه سبک و سنگین به شکل شش متری و در دو سایز مختلف تولید می‌شوند. سبک در اندازه‌های ۱٫۲ تا ۸ اینچ و سنگین در سایزهای ۱٫۴ تا ۶ اینچ. این لوله‌ها برای فشارهای ۱۲ و ۱۶ بار، و دمای کاری ۶۰ و ۷۰ درجه سانتی‌گراد مناسب هستند.

کارخانه لوله درپاد تبریز: کارخانه تولیدکننده دیگری که لازم است به آن اشاره کنیم، کارخانه درپاد است. این مجموعه در سال ۱۰۰ هزار تن لوله گالوانیزه در اندازه‌های ۱/۲ تا ۴ اینچ تولید می‌کند. این کارخانه به افتخار دارای گواهینامه‌های معتبر ملی و بین المللی ISO 9001:2000 و OHSAS 18001 است که نشان از رعایت استانداردهای بین‌المللی در فرایند تولید محصولات آن است.

به هر حال، می‌توان گفت که این کارخانجات ایرانی با توجه به سابقه و تخصص خود در زمینه تولید لوله‌های گالوانیزه، می‌توانند به عنوان یکی از مهمترین تولیدکنندگان این نوع محصولات در منطقه شناخته شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام در واتساپ کانال تلگرام پیام در تلگرام