لوله داربست تهران شرق

لوله داربست تهران شرق

لوله داربست لوله‌هایی درزدار هستند که در عملیات ساخت و ساز برای نصب داربست‌های فلزی استفاده می‌شوند. این لوله‌ها به دلیل کاربردهای متعددشان، برای صنعت ساختمانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند و به دو نوع سبک و سنگین عرضه می‌شوند.

کارخانه تهران شرق، با تاریخچه‌ای که از سال 80 شروع شد، در تولید لوله و پروفیل فولادی و لوله داربست با کیفیت برجسته فعالیت دارد. با ظرفیت تولیدی 700 هزار تن، این کارخانه محصولات متنوعی مانند لوله‌های صنعتی، آب و گاز و داربستی را به بازار عرضه می‌کند.

فرایند تولید لوله داربستی

قیمت و خرید لوله داربست تهران شرق

قیمت لوله داربست تهران شرق بستگی به معیارهایی مانند ضخامت و سایز دارد. برای مثال، لوله 2/11 اینچ، معمولا به عنوان لوله نمره 5 شناخته می‌شود و برای کاربردهای مختلف نظیر نرده‌ها و داربست‌های موقت استفاده می‌شود. برای مشاهده قیمت‌های روزانه و خرید، می‌توانید به سایت فولادستان مراجعه کنید. از طریق تماس با کارشناسان، نیز می‌توانید اطلاعات بیشتری به دست آورید و سفارش خود را ثبت کنید.

قیمت لوله داربست تهران شرق

نام محصولقطر (inch)ضخامت(mm)طول(m)وزن(kg)نوعواحدقیمت تومان
لوله 5 داربستی 17.75 کیلویی تهران شرق1 1/2″2.5617.75ورق فولاد مبارکه اصفهانکیلوگرم33,211
لوله 5 داربستی 14.5 کیلویی تهران شرق1 1/2″2614.5ورق فولاد مبارکه اصفهانکیلوگرم34,128

ابعاد متنوع لوله داربستی تهران شرق

لوله‌های تهران شرق در ابعاد و سایزهای مختلفی تولید می‌شوند. بی‌شک لوله 2/11 اینچ یا لوله نمره 5 یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات این شرکت است. برای مشاوره و خرید این محصول، با فولادستان از طریق شماره‌های سایت در تماس باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام در واتساپ کانال تلگرام پیام در تلگرام