لوله داربست صابری

لوله داربست صابری

داربست، یکی از اصلی‌ترین مقاطع سازه‌هایی است که مستقیما به امنیت کارگران مرتبط می‌شود. به تعبیر ساده، داربست، یک پله‌ی موقتی است برای کارگران تا بتوانند به نقاط بالایی ساختمان‌ها دسترسی داشته باشند، به‌خصوص در ارتفاع‌های بیش از 2 متر.

قیمت لوله داربست صابری

نام محصولقطر (inch)ضخامت(mm)طول(m)وزن(kg)نوعواحدقیمت تومان
لوله 5 داربستی 14.5 کیلویی صابری1 1/2"2614.5ورق فولاد مبارکه اصفهانکیلوگرم34,220
لوله 5 داربستی 17.5 کیلویی صابری1 1/2"2.5617.5ورق فولاد مبارکه اصفهانکیلوگرم33,025

لوله داربست از جنس‌های متفاوتی می‌باشد، اما بیشتر آنها از فلز ساخته شده‌اند. در واقع، لوله‌های داربستی قلب موقت این سازه‌ها هستند، مسئولیت حمل و نقل وزن و فشار کارگران را بر عهده دارند.

جنس و کیفیت این لوله‌ها حائز اهمیت است، زیرا کوچکترین نقصی می‌تواند به آسیب‌های جسمی منجر شود. از نظر مواد، این لوله‌ها عمدتا از استیل درزدار ساخته شده‌اند، و همچنین برای محافظت از خوردگی مناسب‌اند.

فرایند تولید لوله داربستی

لوله‌های داربستی صابری به یادآوری کیفیت و امنیت است. شرکت لوله و پارس صابری، یکی از برترین تولیدکنندگان در این زمینه، از سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرده و محصولات متنوعی را به بازار عرضه کرده است.

قیمت این محصولات به عوامل مختلفی نظیر نرخ دلار، قیمت جهانی فلزات و میزان تقاضا در بازار وابسته است. البته کیفیت مواد اولیه نیز نقش آفرین است. برای اطلاعات بیشتر و خرید لوله داربستی صابری، با مشاوران فروش فولادستان تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام در واتساپ کانال تلگرام پیام در تلگرام