اتصالات مانیسمان رده 20

اتصالات مانیسمان رده 20

در دنیای صنعت لوله کشی، اتصالات جوشی مانیسمان رده 20، به عنوان یک شاهکار از اتصالات پرکاربرد به شمار می‌روند. این اتصالات بدون هیچ گونه درز جوشی ارائه می‌شوند و در کنار لوله‌های مانیسمان رده 20 استفاده می‌شوند. البته، رده‌های دیگری نیز در این مجموعه وجود دارند از جمله رده 40، رده 60 و رده 180. با این حال، اتصالات رده 20 مانیسمان در مقایسه با رده‌های بالاتر، مقاومت کمتری دارند.

استفاده از اتصالات جوشی مانیسمان رده 20، در بسیاری از حوزه‌ها رایج است. با این حال، باید توجه داشت که این اتصالات نسبت به نمونه‌های رده بالاتر در مقابل حرارت و فشار ضعف بیشتری دارند. به همین دلیل، آن‌ها به همراه لوله‌های مانیسمان رده 20 یا رده‌های پایین‌تر استفاده می‌شوند. اتصالات جوشی مانیسمان رده 20، بدون نیاز به جوشکاری و به صورت پیوسته ساخته می‌شوند. به عبارت دیگر، هیچ نشانه‌ای از رد جوشی در این اتصالات وجود ندارد.

دیدن لیست قیمت اتصالات مانیسمان

یکی از دلایل نامگذاری این اتصالات، ضخامت کم آنها است. به این معنی که هرچه ضخامت اتصال یا لوله کمتر باشد، رده آن نیز پایین‌تر است. به همین دلیل، اتصالات رده 20 مانیسمان به دلیل ضخامت و قطر کمتر، در صنایع مختلف کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. لوله‌هایی که برای این اتصالات استفاده می‌شوند، ضخامتی در حدود 2.5 تا 12.7 میلی‌متر دارند.

اتصالات جوشی مانیسمان رده 20 در کاربردهای متعددی استفاده می‌شوند. این اتصالات بیشتر در پروژه‌های لوله کشی ساختمانی، به ویژه در اجرای لوله کشی توکار در کنار لوله‌های رده 20 مانیسمان استفاده می‌شوند. علاوه بر این، از این اتصالات در انتقال آب و در سیستم‌های اطفاء حریق آتش‌نشانی نیز بهره می‌برند.

با توجه به ضخامت کم اتصالات مانیسمان رده 20، از آنها به عنوان پوشش‌دهنده در پروژه‌های لوله کشی استفاده می‌شود. ضخامت کم این اتصالات ناشی از استفاده کمتر متریال در ساخت آنها است. به همین دلیل، این قطعات در مقایسه با نمونه‌های رده 40 به بالا، قیمت مناسب‌تری دارند.

آشنایی با اتصالات مانیسمان رده 40

اتصالات جوشی مانیسمان، هرچند در روند تولید خط جوشی ندارند، اما برای اجرا و نصب در پروژه‌های لوله کشی به جوشکاری نیاز دارند. از جوشکاری با شعله اکسی استیلن و جوش قوس الکتریکی در اجرای پروژه‌های لوله کشی مانیسمان استفاده می‌شود. از اتصالات جوشی مانیسمان رده 20 در کاربردهای مختلفی استفاده می‌شود.

انواع اتصالات مانیسمان رده 20:

  • تبدیل جوشی مانیسمان رده 20
  • سر دنده مانیسمان رده 20
  • سه راه تبدیلی جوشی مانیسمان رده 20
  • سه راه مساوی جوشی مانیسمان رده 20
  • زانو 90 درجه جوشی مانیسمان رده 20
  • زانو 45 درجه جوشی مانیسمان رده 20

آشنایی با اتصالات مانیسمان رده 80

با استفاده از این اتصالات در پروژه‌های لوله کشی، امکان ایجاد اتصالات محکم و بدون درز جوشی فراهم می‌شود. به علاوه، قابلیت انطباق با شرایط حرارتی و فشاری معمول در صنعت لوله کشی را نیز دارند.

در فولادستان انواع اتصالات مانیسمان رده 20 با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی از برند های معتبر داخلی و خارجی عرضه خواهد شد. همچنین مشتریان گرامی می‌توانند قبل از خرید از مشاوره جهت بهترین انتخاب بهره مند شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام در واتساپ کانال تلگرام پیام در تلگرام