لوله داربست صدرا پروفیل تهران

لوله داربست صدرا پروفیل تهران

در سال 1381، شرکت صدرا پروفیل تهران با هدف تولید لوله و پروفیل فولادی در شهرک صنعتی شمس آباد استقرار یافت. شرکت صدرا پروفیل تهران محصولاتی چون لوله‌های صنعتی، پروفیل‌های درب و پنجره، قوطی‌های متنوع، نبشی، مفتول‌های نورد شده و لوله داربست را ارائه می‌دهد. تا سال 1389، با هدف گسترش تولید و دسترسی به بازارهای خارجی، شرکت توانمندی‌های تولیدی خود را به 180,000 تن در سال افزایش داد.

کارخانه صدرا پروفیل تهران به دنبال اهداف بزرگی است، از جمله گسترش و تنوع محصولات، رضایت مشتریان، و تاثیر گذاری بر صنعت فولاد کشور.

قیمت لوله داربست صدرا

نام محصولقطر (inch)ضخامت(mm)طول(m)وزن(kg)نوعواحدقیمت تومان
لوله 5 داربستی 17.5 کیلویی صدرا1 1/2"2.5617.5ورق فولاد مبارکه اصفهانکیلوگرم33,025
لوله 5 داربستی 14.5 کیلویی صدرا1 1/2"2614.5ورق فولاد مبارکه اصفهانکیلوگرم33,945

در مسیر تولید، کیفیت مواد اولیه بسیار حیاتی است. از همین رو، شرکت از بهترین ورق‌های فولادی کشور، یعنی ورق‌های فولاد مبارکه اصفهان با استاندارد (S235JR) بهره می‌برد، که نماد کیفیت برتر در بازار است.

این شرکت اگرچه در آغاز فقط به تولید لوله و پروفیل پرداخته است، اما با گذر دو دهه، با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین و کادر متخصص، محصولات متنوعی به بازار عرضه کرده است.

فرایند تولید لوله داربستی

محصولات کلیدی شرکت شامل لوله‌های صنعتی، قوطی و پروفیل‌های مختلف، لوله‌های داربست با ظرفیت 164 هزار تن سالانه و پروفیل‌های درب و پنجره با ظرفیت 10 هزار تن سالانه است. واحد کنترل کیفیت با کمال میل و دقت آزمایش‌ها را انجام می‌دهد.

همچنین، لوله‌های داربست صدرا، به دلیل موقعیت مناسب جغرافیایی در تهران، هزینه حمل و نقل کمتری دارد، ویژه‌تر برای پروژه‌های مناطق مرکزی و شمالی کشور. قیمت این محصولات تحت تأثیر متغیرهای مختلف قرار دارد.

برای یک خرید آگاهانه، فولادستان امکان مشاوره و اطلاع‌رسانی روزانه را در وب‌سایت خود فراهم آورده است. قبل از اقدام به خرید، تماس با مشاوران ما توصیه می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام در واتساپ کانال تلگرام پیام در تلگرام