لوله داربست نیکان اصفهان

لوله داربست نیکان اصفهان

لوله‌های داربستی نیکان، محصولات برگزیده کارخانه نیکان اصفهان است. این لوله‌ها، بیشتر به‌عنوان ستون‌های حمایتی در سازه‌ها و ساختمان‌ها به کار می‌روند و نه به عنوان مسیر انتقال مواد. آنها از آهن و فلزات ساخته شده و در ارتفاع‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر به دنبال قیمت روز لوله داربست نیکان هستید، پیشنهاد می‌کنم با فولادستان تماس بگیرید.

قیمت لوله داربست نیکان

نام محصولقطر (inch)ضخامت(mm)طول(m)وزن(kg)نوعواحدقیمت تومان
لوله 5 داربستی 14.5 کیلویی نیکان1 1/2"2614.5ورق فولاد مبارکه اصفهانکیلوگرم33,119
لوله 5 داربستی 16 کیلویی نیکان1 1/2"2616مخلوطکیلوگرمتماس بگیرید
لوله 5 داربستی 17.5 کیلویی نیکان1 1/2"2.5617.5ورق فولاد مبارکه اصفهانکیلوگرم31,926
لوله 5 داربستی 18.2 کیلویی نیکان1 1/2"2.5618.2مخلوطکیلوگرمتماس بگیرید

ساخت لوله داربستی باید با دقت انجام شود، چرا که سلامتی و امنیت کارگران بر روی آنها وابسته است. لوله داربست نیکان در طول‌های مختلف، از جمله شش متری و سه متری و با ضخامت‌های 2 و 2.5 میلیمتر تولید می‌شوند. بهتر است هنگام خرید به اندازه و ضخامت لوله توجه داشته باشید. همچنین، محبوب‌ترین سایز آن 48.3 میلیمتر است و به عنوان لوله شماره 5 شناخته می‌شود.

فرایند تولید لوله داربستی

خرید لوله داربست نیکان

قیمت لوله داربست نیکان بستگی به مواردی مانند ضخامت، ابعاد و کیفیت دارد. ویژگی‌های اضافی مثل پوشش گالوانیزه، رنگ و متعلقات داربست هم در تعیین قیمت تاثیرگذار است. برای مشاوره و خرید لوله داربستی نیکان با کیفیت بالا، به کارشناسان فولادستان پیام دهید. بررسی قیمت‌ها از طریق سایت ما هم ممکن است، که به‌روزرسانی می‌شود و شما را با نوسانات بازار آشنا می‌کند. قبل از خرید، از منابع معتبر قیمت را استعلام کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام در واتساپ کانال تلگرام پیام در تلگرام