لوله داربست جهان پروفیل پارس

لوله داربست جهان پروفیل پارس

جهان پروفیل پارس، که در سال 1361 بر روی زمینی به مساحت 10 هکتار پا به عرصه صنعت گذاشت. کارخانه جهان پروفیل پارس به عنوان یکی از پیشروهای تولید لوله، قوطی و پروفیل و همچنین لوله داربست در منطقه شناخته می‌شود. با دستاوردهایی از جمله بیش از یک ربع قرن تجربه، استفاده از تجهیزات پیشرفته، همکاری با فولاد مبارکه اصفهان و دیگر شرکت‌های برجسته جهانی، این شرکت موفق به گسترش و پیشرفت همزمان در کیفیت و کمیت تولید شده است.

از جمله طرح‌های جاری این شرکت، توسعه خطوط تولید لوله‌های ERW با ابعادی از 8 تا 56 اینچ برای صنایع نفت و گاز با رعایت استانداردهای بین‌المللی است. با ظرفیت تولیدی بالای 48000 تن در سال، این شرکت نه تنها نیازهای داخلی را تامین می‌کند، بلکه به صادرات به کشورهای همسایه نیز پرداخته و طی طرح‌های جدید، توان تولیدی خود را به دو چندان خواهد رساند.

فرایند تولید لوله داربستی

اصولی چون کیفیت برتر، مهارت پرسنل، مشتری مداری و تنوع محصولات همراه با انعطاف‌پذیری، این مجموعه را به یکی از برترین‌های صنعت تبدیل کرده است. همچنین، امکان سفارش محصولات با خصوصیات خاص، با قیمت‌های مناسب و بر اساس نیازهای مختلف بازار، از جمله خدمات این شرکت به مشتریان است.

قیمت لوله داربست جهان

نام محصولقطر (inch)ضخامت(mm)طول(m)وزن(kg)نوعواحدقیمت تومان
لوله 5 داربستی 17.5 کیلویی جهان1 1/2″2.5617.5ورق فولاد مبارکه اصفهانکیلوگرم33,025
لوله 5 داربستی 14.5 کیلویی جهان1 1/2″2614.5ورق فولاد مبارکه اصفهانکیلوگرم33,945

کاربردهای لوله‌های صنعتی و داربستی جهان

لوله صنعتی و داربستی به دلیل ویژگی‌هایی نظیر مقاومت بالا، دقت ابعادی و جوش‌پذیری مناسب، در صنایع مختلفی از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند. گروه جهان پروفیل پارس با بهترین کیفیت مواد اولیه این لوله‌ها را تولید و به بازارهای مختلف عرضه می‌کند.

لوله داربستی با سایز 48.3، شناخته شده با نام لوله 5، در زمینه‌های مختلفی همچون ساخت و ساز، نرده و حفاظ‌های موقت مورد استفاده قرار می‌گیرد و تولید آن بر مبنای استاندارد JIS G3444 و با استفاده از فولاد ST37 انجام می‌شود.

برای اطلاع از قیمت‌های روز و خرید محصولات شرکت، با فولادستان تماس بگیرید. ما آماده همکاری و پاسخ‌گویی به سوالات شما هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام در واتساپ کانال تلگرام پیام در تلگرام